Obsah

REŽIM NA PRACOVISKÁCH MINISTERSTVA VNÚTRA POČAS NÚDZOVÉHO STAVU

Typ: ostatné
REŽIM NA PRACOVISKÁCH MINISTERSTVA VNÚTRA POČAS NÚDZOVÉHO STAVU 1Opäť pripomíname občanom, že od dnešného dňa prijalo Ministerstvo vnútra v súvislosti s vyhlásením núdzového stavu viacero opatrení pri poskytovaní služieb evidencie vozidiel na dopravných inšpektorátoch, oddelení dokladov, pracovísk okresných úradov a klientskych centier. Opatrenia začnú platiť od pondelka 5. októbra až do odvolania.

DOPRAVNÉ INŠPEKTORÁTY 

Dopravné inšpektoráty budú vykonávať všetky evidenčné úkony, avšak len u občanov, ktorí sa objednajú online pomocou elektronickej služby. Vstup na dopravný inšpektorát im bude umožnený maximálne 5 minút pred termínom.

Vyhotovené osvedčenia o evidencii vozidla (malý technický preukaz) sa počas núdzového stavu nebudú doručovať na oddelenia dokladov, ale na adresu žiadateľa.

ODDELENIA DOKLADOV

Vodičské preukazy a cestovné pasy sa budú vydávať bez obmedzení.

V agende občianskych preukazov sa počas núdzového stavu na oddeleniach dokladov nebudú vydávať certifikáty pre elektronický podpis, keďže na tento účel je k dispozícii bezplatná elektronická služba.

EVIDENCIA ZBRANÍ 

Na úseku zbraní a streliva polícia nebude prijímať žiadosti o vydanie zbrojných preukazov a zbrojných licencií ani žiadostí o udelenie výnimiek k nadobudnutiu vlastníctva či držby zbrane, keďže počas núdzového stavu sa nebudú vykonávať skúšky odbornej spôsobilosti ani potrebné obhliadky priestorov. Nebudú sa vydávať ani potvrdenia o vypožičaní a prenájme zbrane.

 


Vytvorené: 5. 10. 2020
Posledná aktualizácia: 5. 10. 2020 09:22
Autor: Andrea Hinčeková